Πώς θα σας φαινόταν η διδασκαλία κάποιων μαθημάτων και με άλλους τρόπους συνοδευτικούς των βιβλίων;
ΙΣΤΟΡΙΑ
α) Η μάχη των Θερμοπυλών
Μέρος 1
Μέρος 2 (Κάνε κλικ εδώ)
Μέρος 3 (Κάνε κλικ εδώ)
β) Η μάχη του Μαραθώνα
Μέρος 1
Μέρος 2 (Κάνε κλικ εδώ)
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ
18/12/07
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
6 σχόλια:
ΚΥΡΙΕ,
ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΑΛΑΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ!!! ΑΛΛΑ, ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ "Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ", ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟΝ ΗΧΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, ΓΙΑΤΙ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ!!!
ΣΟΝΙΑ, ΜΑΘΗΤΡΙΑ Δ' ΤΑΞΗΣ
ΣΟΦΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ Έ 2 ΤΑΞΗΣ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΟΝΙΑ.
ΣΟΦΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΗΣ Έ 2 ΤΑΞΗΣ
ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΣΟΝΙΑ.
ΕΛΕΝΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΑΡΠΑΘΟΣ:
ΜΑΚΑΡΙ Η ΚΑΘΕ ΤΑΞΗ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΓΡΑΜΜΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ (ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ, PROJECTOR) ΓΙΑ ΝΑ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΟΥΜΕ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΙΟ ΑΡΕΣΤΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΟΥΣ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΠ' ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ.
Συγχαρητήρια και πάλι στον δάσκαλο σας!!
http://spirit16.blogspot.com
Μία ακόμα προσπάθεια από έναν δάσκαλο στην Αθήνα.
Συγχαρητήρια συνάδελφε! Να συνεχίσετε την προσπάθειά σας με όλες σας τιε δυνάμεις! Χαιρετισμούς από τον Αστακό Αιτωλοακαρνανίας.
Ζαγκότας Βασίλης, δάσκαλος
http://dimotikoastakou.blogspot.com/
Δημοσίευση σχολίου